Zapraszamy Państwa do zapoznania się z prostą instrukcją obsługi portalu EBOK
 
1. Uruchomienie aplikacji.
 
Portal jest dostępny dla użytkowników następujących przeglądarek:
- Internet Explorer w wersji 9.0 lub wyższej,
- Mozilla FireFox w wersji 8.0 (32 bit) lub wyższej,
- Google Chrome w wersji 16 lub wyższej,
- Opera – w wersji 9 lub wyższej.
 
2. Strona logowania
 
Po uruchomieniu aplikacji zostanie wyświetlona strona logowania.
 
Korzystając ze strony logowania użytkownik może:
- założyć konto,
- zalogować się do aplikacji,
 
3. Zakładanie konta
 
W celu założenia konta w EBOK użytkownik będący na stronie logowania wybiera przycisk "Rejestracja".
 
W celu rejestracji na portalu użytkownik powinien wypełnić wszystkie wymagalne pola.
W pole NIP/REGON/PESEL użytkownik wpisuje numer:
- NIP: numer identyfikacji podatkowej, wymagany w przypadku firm i instytucji prowadzących działalność gospodarczą lub REGON.
- Pesel: numer pesel wprowadza osoba fizyczna, z którą zawarta jest umowa sprzedaży ciepła.
- Klienci indywidualni, którzy nie podali wcześniej swojego numeru PESEL winni zgłosić się do Biura Obsługi Klienta osobiście lub telefonicznie w celu uzupełnienia tych danych.

 

Po dokonaniu rejestracji Klient otrzymuje pod wskazany adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym konto EBOK oraz automatycznie wygenerowane hasło.

Przy pierwszym logowaniu Klient zobowiązany jest zmienić automatycznie wygenerowane hasło na własne, które powinno składać się z co najmniej 8 znaków w tym minimum jedna duża litera, jedna mała litera i jedna cyfra.

Konto EBOK, które nie zostanie aktywowane przez Klienta, zostanie automatycznie usunięte z systemu po 7 dniach od daty rejestracji.