Zapraszamy Państwa do zapoznania się z prostą instrukcją obsługi portalu EBOK 
  1. Uruchomienie aplikacji.
  Portal jest dostępny dla użytkowników następujących przeglądarek:
  - Internet Explorer w wersji 9.0 lub wyższej,
  - Mozilla FireFox w wersji 8.0 (32 bit) lub wyższej,
  - Google Chrome w wersji 16 lub wyższej,
  - Opera – w wersji 9 lub wyższej.
  2. Strona logowania
  Po uruchomieniu aplikacji zostanie wyświetlona strona logowania.
  Korzystając ze strony logowania użytkownik może:
  - założyć konto,
  - zalogować się do aplikacji,
  3. Zakładanie konta
  W celu założenia konta w EBOK użytkownik będący na stronie logowania wybiera przycisk "Rejestracja".
  W celu rejestracji na portalu użytkownik powinien wypełnić wszystkie wymagalne pola.
  W pole NIP/REGON/PESEL użytkownik wpisuje numer:
  - NIP: numer identyfikacji podatkowej, wymagany w przypadku firm i instytucji prowadzących działalność gospodarczą lub REGON.
  - Pesel: numer pesel wprowadza osoba fizyczna, z którą zawarta jest umowa sprzedaży ciepła.
  - Klienci indywidualni, którzy nie podali wcześniej swojego numeru PESEL winni zgłosić się do Biura Obsługi Klienta osobiście lub telefonicznie w celu uzupełnienia tych danych.
 
Po dokonaniu rejestracji Klient otrzymuje pod wskazany adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym konto EBOK oraz automatycznie wygenerowane hasło.
Przy pierwszym logowaniu Klient zobowiązany jest zmienić automatycznie wygenerowane hasło na własne, które powinno składać się z co najmniej 8 znaków w tym minimum jedna duża litera, jedna mała litera i jedna cyfra.
Konto EBOK, które nie zostanie aktywowane przez Klienta, zostanie automatycznie usunięte z systemu po 7 dniach od daty rejestracji.
 
 